Sprider kunskap på en svårtillgänglig marknad
Volvo erbjuder sina nordamerikanska återförsäljare ett premiumpaket bestående av 28 olika varumärken, som de i sin tur kan erbjuda sina kunder. Hammerglass är ett av dessa varumärken, som ser en chans att kunna sprida kunskap om att försäkra maskinrutor på en vanligtvis svårtillgänglig marknad.
Fredrik Gustavsson på Hammerglass ser en ljus framtid för företagets säkerhetsrutor i Nordamerika, men är samtidigt medveten om utmaningarna på marknaden. Foto: Hammerglass.
– Det är förstås roligt att svensk innovation och företagsanda får ta plats. För vår del så låg rekommendationer från svenska kunder till grund för Volvos val av Hammerglass och det är ju det bästa berömmet vi kan få. Vi sticker ut i mängden eftersom vi har så rigorös testning av våra rutor, tydliga säkerhetsklassningar och godkända certifikat. Vi ...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration