- Vem går inte igång på det? undrar Mattias Elgbratt och menar den moderna teknologin.
Han är försäljningschef för SKF Lubrication i Sverige och kom tillbaka till företaget för några år sedan efter några års utflykt.
- SKF är inne i en spännande fas. Man har tagit steget från att inte bara vara en lagertillverkare till att vara något helt annat -...
Någon att utveckla sitt underhåll med
SKF har funnits sedan 1907 då de började tillverka sfäriska kullager. Med hjälp av nya teknologier satsar företaget på att stärka effektiv rotation i maskiner världen över. Smörjning har funnits med hela tiden och idag handlar det mest om – automatiska smörjsystem.
Mattias Elgbratt är försäljningschef för SKF Lubrication i Sverige. Han är en av SKFs 3 400 anställda i Sverige och 44 000 i koncernen. Foto: SKF
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration