23948sdkhjf

IFS erbjuder utökad e-learning

Realtidsassistenter och instruktioner på 40 språk är nu tillgängliga för IFS kunder för att minska supporttid och påskynda implementeringar.

IFS har avtalat med ClickLearn, som ingår i IFS Partner Network, om att utöka utbildning och e-learningslösningar för kunderna. Man lanserar nu gemensamt integrerade realtidsassistenter och -instruktioner.

Kunder som använder IFS Applications eller IFS Field Service Management kan därmed få realtidstöd. Det är ett komplement till den växande katalogen av utbildningar och certifieringar som tillhandahålls via IFS Academy.

Den nya servicen gör det möjligt för IFS-kunder att enkelt registrera några av sina affärsprocesser och få arbetsinstruktioner och levande assistenter på mer än 40 språk. Instruktionerna och assistenterna ger realtidsvägledning med hjälp av video och/eller text, vilket minskar supporttiden och möjliggör effektivare implementeringar och användning av IFS-lösningarna.

-Att erbjuda våra kunder att använda den här integrerade tränings- och e-learning-plattformen utökar värdet och avkastningen de får från IFS-lösningarna, säger David Eager, vice vd för globala allianser vid IFS.

IFS och ClickLearn har över 50 gemensamma kunder som redan njuter av fördelarna med e-lärande och utbildningsprogramvara för IFS-lösningar.

-Partnerskapet mellan IFS och ClickLearn är mycket viktigt för vår marknadsposition, och understryker att ClickLearn är tränings- och e-learning-lösningen för IFS Applications och IFS Field Service Management, säger George Hardy, vice verkställande direktör för Enterprise Sales på ClickLearn.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.063